Thu 22 Feb 2007
Til dem der stadigvæk tror at disse holocaust-benægterlove ikke angår dem, fordi de som de pæne mennesker de er selvfølgelig ikke er i tvivl om at Anne Frank Stiftelsens, Wiesenthal Centerets, WJC, EUMCs og diverse andre kommissioners udlægning af jødeudryddelserne er den ufejlbarlige sandhed:
Citater fra The Daily Telegraph 4 februar 2007:
Men de forslag som DT har set går meget længere, og ville kriminalisere dem der stiller spørgsmål ved omfanget af krigsforbrydelser der har fundet sted indenfor de sidste 20 år.
Lovgivningen lægger op til et større slagsmål om ytringsfrihed og akademisk frihed.
General Lewis MacKenzie, fhv. kommandant af FN fredstropperne i Bosnien skabte kontrovers for to år siden ved at stille spørgsmålstegn ved antallet af dræbte i Screbrenica i 1995.
Han [MacKenzie] var uenig med den officielle definition af massakren som folkedrab, og udtrykte "alvorlig tvivl" over rigtigheden af det officielle tal på 8.000 bosniske dødsfald. Beregningerne understøtter ikke antallet af 8.000 dræbte". skrev han.
Menneskerettighedsaktivister fra Balkan har stemplet General Lewis MacKenzie som en "udtalt Screbrenica Folkedrabsbenægter".
Hvis det bliver vedtaget af EU medlemslandene vil lovgivningen give frit slag for menneskerettighedsaktivister og organisationer der forsøger at etablere folkemordslovgivning ved de europæiske domstole.
EU embedsmænd insisterer på at lovgivningen er nødvendig: "racisme og xenofobi kan manifestere sig selv i form af folkemords-benægtelse, derfor er det meget vigtigt at komme med stærk handling".
[Norman Stone Historiker ved Koç Universitetet i Tyrkiet] Ethvert forsøg på at lovgive mod folkemordsbenægtelse er absurd. Jeg er fuldstændig imod den slags," sagde han. "Vi kan ikke have EU eller internationale justitsdepartementer til at blande sig og fortælle os hvad vi kan sige og ikke sige..
Læs resten hos Daily Telegraph: EU plans far-reaching 'genocide denial' law
Opdatering 2 april 2007 - Telegraph: Who will defend our free speech? By Philip Johnston
| ID 2007-02-22 ?p=203 |
![]() Print Post |
8 Responses to “ Daily Telgraph: EU planlægger vidtgående “folkedrabs benægtelseslov” ”
Comments:
Leave a Reply
Trackbacks & Pingbacks:
-
Pingback from Balder Blog » Daily Telgraph: EU planlægger vidtgående “folkedrabs benægtelseslov”
April 5th, 2007 at 00:35[...] tor 22 feb 2007 Daily Telgraph: EU planlægger vidtgående “folkedrabs benægtelseslov” [...]


















February 22nd, 2007 at 16:35
Det er organiseret idioti at forfølge andre meninger om den slags ting.
Alle bør være på vagt mod det.
Det er formodentlig et komplot, der sigter på at tage al patent på ytringer.
Det skal vi modarbejde med næb og kløer.
falkeøje
February 22nd, 2007 at 17:48
Jeg er enig med Balder i, at det er problematisk dette her. Det er at gå for langt at fængsle eller på anden vis straffe folk for deres meninger. Men jeg er en anelse splittet, fordi jeg selv bliver så gal, når nogen benægter holocaust...
February 22nd, 2007 at 21:04
Universalgeni "fordi jeg selv bliver så gal, når nogen benægter holocaust"
Jeg forstår godt dine følelser Universalgeni. Misinformationen fra medier og humanismepropagandaen påstår jo at revisionister er "holocaust-benægtere" alle som et.
Når man undersøger det nærmere er det bestemt ikke rigtigt.
For mig at se gør det ingen forskel mht. til fordømmelse af Hitler-regimets ufattelige brutalitet om revisionisternes påstande helt eller delvis skulle være sande. Ligeledes mener jeg det er uvæsentligt om udryddelspolitiken var styret og planlagt i første anden eller tredje grad beordret direkte af Hitler, enten via tankeoverførsel, kodede budskaber eller om der senere vil blive fundet dokumenter med ordren på skrift.
Mht. sandheden om det præcise omfang af holocaust, der mener jeg at det kun er logik at alting ikke er hvordan man beskrev det de første par år efter krigen. Der har aldrig været nogen verdenshistorisk begivenhed, der ikke bagefter er diskuteret og senere revideret.
Men når folk ligefrem bliver forfulgt for at have en anden mening om den sag, og når man åbenlyst tør stille forslag om at afskaffe ytringsfriheden i hele EU uden at en storm af protester fejer over landet, ja så er der da noget helt grueligt galt.
Læg mærke til at jeg ikke fordømmer folk der støtter Israel, jeg mener alle har ret til deres opfattelse også dem jeg skulle være uenig med. Jeg forventer bare også den samme respekt tilbage og bryder mig ikke om at blive betegnet som jødehader eller antisemit.
Jeg er jo bare en der ikke bryder sig om at blive domineret hverken af fremmede muhamedanere eller af udenlandske lobbyer der har en hel anden stats interesser som første prioritet.
Hvad vi kan lære af de jødiske lobbyers meget stor indflydelse gennem lang tid er dette: Vi kan vente os nøjagtigt den samme udvikling fra andre etniske og / eller religiøse mindretal i fremtiden.
Nu bruger man sympatien med Jøderne, og den vrede der opstår blandt en del folk, når de hører om ordet "holocaustbenægtelse" til at bane vejen for at dem der virkeligt ønsker at drive Jøderne ud i det Røde Hav kan få indflydelse og omsætte deres drømme til virkelighed ved at vi indskrænker ytringsfriheden og derved kritik af islamisterne eller indvandring.
Derfor mener jeg det er især dem der opfatter sig selv som Israels og Jødernes venner der burde gå forrest i kampen mod disse love, der jo på det første blik giver en luns til Jøderne, men i sidste instans baner vejen for en muhamedansk magtovertagelse.
Og hvad med jødehad?
Der er vel ikke noget at sige til at Jøderne vil få skyld for indførelse af disse love, og der er vel heller ikke noget at sige til at de ikke ligefrem vil blive mere populære af den sag.
Også Jøderne burde lære af historien, hvor de ofte er endt i lignende positioner, vaklende mellem at støtte den ene eller den anden part i krige og konflikter. En af de første love der blev indført efter den Russiske Revolution var love der gav dødsstraf for besiddelse af et eksemplar af Zions Vises Protokoller og antisemitisme generelt.
Den bedste medicin mod "had", myter og konspirationsteorier, er at snakke åbent om tingene; også om Jøderne og den indflydelse de helt klart har i de fleste Europæiske samfund, og ikke mindst i USA.
På kort sigt vil dette sikkert kunne blive temmelig pinligt for Jøderne, da der har været lagt låg på så meget i fortiden at det vil kunne høres når dampen lukkes ud af kedlen.
På langt sigt tror jeg kun det vil gavne Jøderne i den brede forstand, at blive behandlet på lige fod med andre interessegrupper uden at være specialfredet mod kritik, enten gennem lovgivning eller gennem udelukkelse af det gode selskab, stuerenhedskriterier osv.
Den nuværende situation er krampagtigt og uholdbart i længden, og den der truer med at udfolde sig med de nye EU forslag er direkte livsfarlige, og kun egnet til at øge modviljen mod Jøderne, hvis den da ikke direkte kommer til at skabe en bølge af antisemitisme.
Jeg sætter stor pris på alle der arbejder for Danmarks og Europas befrielse fra den muhamedanske trussel og truslen fra globaliserings-giganternes planer, lige meget hvordan man hver ud fra sin egen bedste overbevisning, moral, viden og indsigter ønsker at angribe sagen.
Og det er ikke uden smerte at jeg føler mig nødt til at injicere min kampagne i debatten, eller måske kun et eller andet perifert sted inde i folks hoveder, vel vidende at det er mange af mine kampfæller inderligt imod. Men også jeg må gøre hvad jeg mener tjener Danmark og den Europæiske civilisation bedst.
I øvrigt sidder jeg glædeligt og uden forbehold til bords med og diskuterer med Jøder, Zionister, Nazister, Socialister, Negre, Muhamedanere, Hawaii piger, Feminister, Ludere, Hottentotter og BZ tere, så længe de holder munden lukket mens de tygger, og ikke kontinuerligt smider fornærmelser i hovedet på mig.
Håber på fred og i det mindste fordragelighed på den patriotiske front uanset mine kætterske fremstød.
Det er måske sidste gang jeg kan bruge min ytringsfrihed uden at ende i Mannheim ved siden af Ernst Zündel eller i Heidelberg ved siden af Germar Rudolf
February 22nd, 2007 at 22:35
Jeg vil gerne tilslutte mig Balders ovennævnte ord.
Jeg ved ikke hvormange gange gange, jeg er blevet anset for at være nazist, fordi jeg har tilladt mig at sætte spørgsmålstegn ved antallet af kremerede i de tyske KZ lejre.
Efter mine beregninger, har man ikke kunnet kremere så mange, som det hævdes.
Det har været som at rage i en hvepserede, hver gang man har berørt emnet.
Alene det er et sygdomstegn.
Fortsæt Balder, vi kan kun blive klogere af at diskutere sagen.
falkeøje
February 23rd, 2007 at 17:19
Hvad er det nu lige, du mener om Israel Balder? Det kan jeg ikke lige huske. Jeg mener jo, at Israel skal ligge der hvor det ligger. Man kan så diskutere grænserne til en vis grad. Måske skal nogle af dem flyttes lidt.
February 26th, 2007 at 22:10
http://avisen.dk/retten-braende-anne-franks-dagbog-260207.aspx
Tip
February 27th, 2007 at 04:07
En smule antisemitisme på det rette tidspunkt har jo aldrig skadet "sagen"...
Det er altid dejligt at antisemitiske udfoldelser kommer op til overfladen når man selv har et stort forklaringsproblem og har mest brug for det.
En privat demonstrativ bogafbrænding kan vel næppe sammenlignes med regeringsorganiserede kætterbål, regeringsimplementerede internet censur filtre (Ja det er der i Tyskland), forbudte bøger og regeringsordineret historieskrivning.
De tyske ungerssvende har vel fået holocaust-forstoppelse og lider af regerings-ordineret selvhad. Sådan noget har sjældent en positiv effekt.
Schuld und Boden politik i Tyskland?
Tip.
Den 23 marts 1980 brændte jødiske grupperinger i Israel hundreder af Bibler der indeholdt Det Ny Testamente i det besatte Palæstina.
Kristen mission er i øvrigt forbudt i Israel.
Anti-semitisk incident i Berlin?
Politiet gennemsøger den israelske Gan børnehave i Berlin efter et angreb fra nynazister. [Der Spiegel Neo-Nazis Daub Swastikas on Jewish Nursery.] Grafitti ja, men angreb??
Theodore Hertzl, Zionismens Grundlægger
Theodor Herzl
"Det er essentielt at jødernes lidelser.... bliver værre... dette vil hjælpe os at realisere vores planer...
Jeg har en god ide...
Jeg vil få anti-semitter til at afvikle jødisk rigdom..
Antisemitterne vil hjælpe os ved at forstærke forfølgelsen og undertrykkelsen af Jøder.
Antisemitterne vil være vores bedste venner...."
Vi kan være helt sikker på at politiet nu vil lægge alle sager om massevoldtægter til side for at finde gerningsmændene til denne udåd..
Hmm man ved nu aldrig.. De har ellers en pæn håndskrift disse nazister. Men man kan naturligvis aldrig være sikker...
TV2 Jøde bag anti-semitisk brand i Paris
Havde det været en lignende gerning begået mod en moske havde du så muligvis været mere enig i min relativering af forbrydelsen, og lødigheden af spørgsmålet om man nu kan være helt sikker på hvem der har præsteret disse skriblerier end du muligvis er nu?